Hälsa på min älskade mamma .

Ska snart åka och hälsa på min mamma , asså ja kan inte fatta läkarna på sjukhuset !
Mamma har snart legat inne i två veckor och inte förens igår fick dom reda på vad de egentligen som var felet med henne , dom har sagt massa olika saker hon har varit på röntken 4 gånger och sista gången hitta dom felet , hon har fått blödning i magen , hur fan kan man inte hitta de direkt ? fattar inte , stackare ligger där uppe med smärtor. Tycker dom borde göra något åt saken typ tömma blodet direkt för de blir ju bara värre och värre ..
Ska lämna min dator till henne så ska ja ta cassis dator och den är ju hur seg som helst .. Vill bara att mamma ska komma hem nu nu nu.

Mamma jag, mormor, mille , nellie och alla grannar saknar dig och tycker de är tomt utan dig ! Du behövs verkligen här hemma och på gården ! <3

ÄLSKAR DIG MAMSEN MIN <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0