Duschat och nu väntar på älskling..

Idag hasr de varit en händelserik dag eller inte .. Har tvättat för andra gången i mitt liv hihi skojigt faktist , den här gången tog jag ju inte sönder en maskin vilket inte var meningen förra gången . Den här gången råkade ja tvätta en tändare och hundpåsar som har legat i fickan haha anyway. Åkte till willys för att köpa powerking och kexchoklad , marcus och fredrik följde änven med mig tack killar ! :)
Annars i dag har det bara varit en lugn söndag .

Sommaren är snart slut och skolan börjar om 8 dagar gråter nästan när ja tänker på det , tycker att sommarlovet är aldeles för kort eller vad tycker ni ? GE MIG MER SOMMARLOV !!
Tänkte släppa en bildbomb från dagarna som har gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0