va ju på ullared !

jag sa ju att ja hade fullt upp i helgen och det är sant !
jag festade i fredags, sen fredags natt åkte ja till ullared med min syster och hennes killkompis fett kul vare !
Vi åkte dig kvart över 3 på morgonen och kom fram 20 över sju..
det va inte så jobbigt efersom ja sov hela vägen dig haha och undra varför jag gjorde de ;)
handlade massa med kläder och så , vi åkte där ifrån halv 2 på dagen, vi stannde i småland och åt korv med bröd muums !
kom hem cirka kvart över 5 , och då var det bara att träffa maarit och dom andra!
sedan så träffade ja & maarit min lillasyster , rasmus , kristian, alexandra och jennifer , trevligt som bara den . tack för lördagen sötnosar .

Söndag : sov  hela dagen efter den långa resan till ullared och kvällarna med vännerna ! sedan gick ja till min syster var där hjälpte henne och städa åh så , blev ju att kolla på wallander. Jag älskar wallander bästa filmerna ! mysig kväll med stora syster, puss på dig!  

storasyster & ja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0