sov hos syster i natt igen :)

Hejsan svejsan :)
sov hos syster i natt igen haha , sover här rätt så ofta nu för tiden,
igårkväll så åt vi en massa godis och bara svulla oss framför tvn mysigt va?
Vi somnade båda i soffan och ja drömde så sjuka drömmar så det inte fanns jag trodde att det som jag drömde hände i verkligheten det kändes så äkta liksom.
jag vaknade kl sex av att det var just ute så jag väckte lisa och sa att vi skulle gå in och lägga oss i sängen istället så gjorde vi det :)
Vaknade sedan sen igen halv nio för att börja göra mig i ordning till skolan.
Började 20 över 9 i dag som jag alltid gör på alla torsdagar !
myys vart det iallfall hos lisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0