Hemma ! :)

Nu är ja hemma!
Dagen har varit bra , började med att gå till skolan halv 8 för att möta maarit innan provet.
Skoldagen var helt okej , rätt så roligt faktist och så har ju jag fått ett nytt smeknamn från min mentor han kallar mig mysmongo haha ! Slutade kl 2 och gick hem, dröjde inte länge innan lisa ringde så kom hon hit. Efter ett tag så kom emelie hit oxå ! :)
Drog oss hem till lisa satt där ett tag sedan gick jag och emelie hem till henne för att hälsa på hennes söta & underbara syster som ja har sakntat dunder mycket !
Vi beslöt oss för att ta med tre skräckfilmer för att se med och hos lisa, poppa lite pockorn och ja dansade med mig själv hihi !
SKEET ner mej under filmen haha nää men vart så jävla rädd och emelie skrämmde sönder mig så råka ju ge henne en smäll i huvudet med min mobil för att ja vart så rädd haha..
Nu sitter ja hemma, Lisa och mamma sitter i köket och dricker kaffe!
ska snart sova så jag säger godnatt redan nu !
GOD NATT SWEETNOSAR ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0