sjukt rolig kväll och natt !

Som ni vet så festade ju jag igår , jag har inte varit ute med mina vänner på 6 veckor så igår så kom ja äntligen ut !!

Jag och amanda började med att åka till hageby för att köpa en gin flaska, vi drog oss sedan ner till stan till donken för att vänta på alla dom andra , när dom väl hade kommit så åkte vi till haga där vi skulle på en " fest " vi var ungefär 40 pers som gick omkring och försökte hitta festen vi skulle på, men vi hittade inte den!
så Jag , amanda , rasmus , josefin , matilda , kriss , fredrik och serben beslöt oss för att dra till brånesta på en fest där. Den festen var så jäkla kul kan jag lova !!
Jag skulle gå hem från brånesta till stan för att inga bussar gick, så ja sprang till hageby med klackskor och stanna en taxi. Kom hem cirka 5 i morse.
Kvällen var så dunder kul så vi måste göra om det här !

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0