mina åsikter och tankar .

Jag tycker att oftast dom som klagar eller klankar ner på andra har ett dåligt självförtroende och tror inte på sig själva.. Visst ja kan aldrig säga att ja inte har varit elak mot någon det har ja men det har väll alla ? har jag inte rätt ? Nästan varje dag så tänker ja på att om alla kunde vara lika dana så fanns det ingen som var utanför . Jag tycker inte man ska dömma en människa för vad den har på sig eller hur den ser ut , men ens liv behöver inte gå ut på en lögn ..
Mina åsikter i det här tycker ja är en väldigt bra själv känsla. När jag tänker på det här så får det mig att förstå hur andra kan ha det i sitt liv .
Men själv så sitter man här och kan säga att gud va ful ja är idag, men egentligen så är ingen människa ful ! för att alla ser olika ut och om jag tycker någon e ful så vet ja att ja är ful i någon annans ögon..
Så börja tänka på det här !



Kommentarer
Postat av: angelicaa

smart sagt :)

2010-03-13 @ 16:02:18
URL: http://angelicaaahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0