svar på kommentarerna :)

Av jenniferr : Vad vill du bli när du blir stor?
Vad har du sökt för linje och vilken skola ska du gå på?
Hur många läsare har du på ett ungefär?
Hur träffades du och marcus?

fråga 1 : Jag har alltid viljat bli artist det har varit min dröm sen ja var liten , men gensom ja röker så har ja förstört min röst väldigt mycket , men annars vill jag jobba med ungdommar.
fråga 2: Jag har sökt barn och fritid på hagagymnasiet.
fråga 3 : gensom ja inte har så mycket tid att blogga varje dag och inte bloggar så mycket längre så har ja inte alls många läsare.
fråga 4 : Jag och marcus träffade varandra när vi var mindre ute i lindö med fritidsgården, men det kommer ja inte ihåg men han minns mej där ifrån, vi träffades för ett tag sen igen ute i navesta när ja var med emelie så det är tack vare henne ja träffade marcus och ja kände direkt att han är den ja vill ha ! :)

Av majja : vart har du tagit alla fina bilderna på dig ?
vilken är din favoritfärg ?

fråga 1 : Bilderna ja har är min kusin som har tagit , hon är en väldigt duktig fotograf så checka hennes hemsida www.rebeccas-foto.se
fråga två : Jag har direkt ingen favorit färg men ja gillar svart och ljusa färger ! :)


Av anonym : vilken skola går du på ?
vem är din bästavän ?
Vad har du för framtidsplaner?

fråga 1 : jag går på djäkneparksskolan.
fråga 2 : Min bästa vän heter amanda hon är inte bara min bästa vän utan hon är också min lillasyster !
fråga 3 : Jaa den frågan var svår .. Jag börjar ju gymanasiet nu så först ska ja ju klara av det sen blir det väl att resa väldigt mycket och söka jobb :)

 

Kommentarer
Postat av: VirrE

Jättebra blogg vill jag bara börja med :D! Fortsätt så Mikkis ;)



Har 2 frågor/

1. Vad tycker du om blondinbella?

2. Vilka bloggar läser du?

2010-04-28 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0