Ska förklara ..

.. som ni ser har ja inte bloggat på jättelänge men ja har inte haft tid eller ork..
Under tiden har ja skaffat mig en underbar pojkvän, men tyvärr bor han inte här i norrköping just nu men kommer då och då :) Jaa de visste ni inte va ? att ja kan hålla hemligheter ahha nää har skrivit det på min bilddagbok och på facebook men inte föens nu så skriver ja om det i min blogg !
Om ja ska berätta lite vad ja har haft för mig under tiden ja inte har bloggat så har jag varit i skolan och haft det ganska stressigt, har haft många nationella prov och det är ju nästan bara 1 månad och två veckor kvar till skolavslutningen så jag har ganska mycket att göra . På dagarna är ja självklart med min bästa vän Amanda som ni alla redan vet ! :)
Jag har inte så mycket att säga förutom att de kanske inte blir så mycket bloggande på ett tag , men ska försöka skriva ett inlägg då och då så ni får höra hur det går för mig eller vad säger ni ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0