fortsätter att svara på frågorna :)

Av virre : Jättebra blogg vill jag börja med :D Fortsätt så Mikkis ;)!
2 frågor/
1. Vad tycker du om Blondinbella/Kissi
2. Vilka bloggar läser du?

Tack vicktor för att du tycker det haha :)
fråga 1 : Jag tycker att blondinbella är en väldigt söt tjej , hon skiver bra i sin blogg och är sig själv !
vad ja tycker om kissie det är en helt annan sak haha , hon är proviserande och falsk , med det är ju så hon är i bloggvärlden och ja vet ju inte alls hur hon är i verkligheter.
fråga 2 : Jag läser mina kusiners bloggar, paow , Kenza , och ibland tittar ja förbi kissies blogg ;)

Av gustav : Är du oskuld? om inte, när förlora du den och med vem? :)

Här kom en lite mer privat fråga men nej ja är inte oskuld ja förlora den förra året, och det sista tänker ja inte svara på :)

Av ida : älsta hångel ? haha

jaa du ida haha , 21 faktist fast på fyllan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0